De Midlife Loper

De halve marathon is binnen op naar de volgende doelstelling 50 minuten op de 10 kilometer. Joggen wordt hardlopen.


Welkom op mijn blog







dinsdag 4 mei 2010

११ dagen

Nog 11 dagen....

Leiden nadert 15 mei komt met grote stappen dichterbij terwijl mijn gevoel aangeeft dat het steeds verder me af gaat liggen.

Na de deceptie van vorige week met een hoog wandelgehalte hebben twee vervolg loopjes weer enige hoop gegeven bij de Midlifeloper. Een rondje Reeuwijkse Plassen, de surfplas circa 15 kilometer en een 16 kilometer lange terugreis vanuit Boskoop via Moordrecht geeft de burger weer moed.

Nog altijd zonder tijd lopend en puur op gevoel... krijg ik het gevoel een vaartje te creeeren van net boven de 10 wat zou betekenen over een halve marathon een tijd van 2 uur. (streeftijd), maar nu hét probleem.. hoe de 16 kilometer trainingsronde naar de 21 kilometer halve marathon te krijgen.

1 opmerking:

  1. Het zou mijn ding niet zijn (hardlopen, brr) maar niet opgeven! Is een hardlooptraining of zo dan niet handig?

    BeantwoordenVerwijderen